Derijntjes.reismee.nl

Arriverderci garda

Weer op weg naar huis. Vandaag zijn we vertrokken van de camping. Het inpakken ging ietswat chaotisch want gisteren avond laat begon het opeens te donderderen en zowaar te regenen. Heeeeeerlijk. Het koelde direct wat af. Wat een mooie plaatsen hebben we weer gezien. Garda, Bardolino, Sirmione en Lazise. We wilde eigenlijk ook nog naar Verona en een dagtocht naar Venetie maar dat komt nog wel een keer. We zijn vannacht tot ongeveer 1 uur bezig geweest om allee in te ruimen, we zijn eerst nog als afscheid naar Garda gegaan en daar heerlijk gegeten. Dees heeft nog een cocktail genomen maar dat was natuurlijk weer te veel voor haar. Tja dus pa en ma hebben het maar verder opgedronken haha. Vanmorgen vroeg opgestaan, altijd weer spannend om heelhuids uit de ietswat krappe plekken te komen, maar het is richard gelukt. Direct naast de camping is een parkeerplaats met camperservice dus daar zijn we als eerste naar toe gereden. Nog even ontbeten langs het meer, laatste keer cappucino gedronken bij ons favoriete tentje en dan weer rijden. We zijn nu in Como, nog net 1 kilometer voor de zwitserse grens. We zitten vlakbij een winkelcentrum, daar hebben we net heeeel rustig doorheen gelopen. Zo lekker koel. Even weer voldoende drinken en fruit ingeslagen. En vanavond ga ik niet koken, want in het winkelcentrum is een heuse mac donald. En ondanks dat we pizza en pasta erg lekker vinden, hoef ik het even niet meer te eten. Dus op naar de big mac! Morgen rijden we door Zwitserland naar Frankrijk en iets onder Colmar zijn we van plan te stoppen, in Ribeauville.
leuk dat jullie weer met ons meereizen, jullie reacties worden hier met veel enthousiasme gelezen.

Corry

Eet smakelijk van je big mac.
Met jullie zijn wij dus ook vertrokken uit Garda en omgeving.
Fijn dat we mee mochten genieten.
Goede terugreis!

Overschietets

Zo...nu weer op huis aan dus, maar wel met een rugzak boordevol vakantievitamientjes......
Heerlijk hoor al die relaxte momenten samen..
Leuk om door jullie ogen die leuke plaatsjes te hebben gezien. En met jullie konden meegenieten van bv die laatste capuchino, die pizza bij sunset, die overvolle marktjes bij een hittegolf, dat super de luxe varen op het meer...etc.
We konden jullie horen genieten.....en dat deed ons goed!
Genieten jullie nog een paar dagen van de terugreis maar wel voorzichtig aan hè..?

Piet en Hanna

Wat fijn dat alles goed is gegaan met het wegrijden bij de camping. En niet geweten dat Como zo dicht bij Zwitserland ligt.
Heel veel plezier en eet smakelijk bij de McDonald's. Dat zal wel even wennen zijn na alle Italiaanse gerechten. Geniet er lekker van. Wij hebben echt genoten van jullie verhalen en foto's. Zijn we op afstand toch even op vakantie geweest. Dank jullie wel voor het meereizen.
Fijne en veilige reis weer terug naar Nederland en we kijken nu al uit om jullie zondag weer te zien. ?

Gina

Een goede reis terug, het was leuk om met jullie mee te 'reizen' naar het Gardameer.