Derijntjes.reismee.nl

Dag 7 tm 10 van onze zomervakantie

La dolce far niente!!

De afgelopen 4 dagen hebben we zeeeer relaxed gedaan. Met deze warmte wil je ook maar 1 ding en dat is water en schaduw. Vrijdag naar Garda, daar was ook een markt. Vroeg vertrokken, dan is het nog goed te doen. De heen weg (1 kilometer lopen) ging toch heel wat makkelijker dan de terugweg in de brandende zon. Het zwembad op de camping is super. En dat wisselen we af met het meer. Jammer alleen van die stenen op het strand en in het water. Zaterdag behalve sporten in de morgen alleen maar gezwommen en ‘s avonds aan het meer gegeten.zondag zijn richard en ik naar Bardolino gelopen desie zag het niet zitten om dat eind te lopen. Ook een heel gezellig stadje. Gelijk ook voor as vrijdag een bootje gehuurd. Dan wordt het 38 gr dus dat is wel lkr op het water. Vandaag met de veerboot naar Sirmione, dus dat was weer de wekker zetten. De boot vertrok om 9 uur en we moesten eerst naar Garda lopen. Sirmione blijft altijd leuk en toen het erg warm werd om 2 uur de boot weer terug. We zijn in Bardolino uitgestapt want dan konden we Desie dit dorpje nog even laten zien. Daarna toch weer dat stuk naar de camping teruggelopen en maar heel snel verkoeling gezocht in het zwembad. ‘S svonds hebben we een nieuw ritueel, namelijk in het meer zwemmen met zonsondergang, heerlijk. Dat doen er heel veel. Morgen weer een camping-hang dagje maar natuurlijk wel even sporten. Lieve groetjes uit Italie.

Corry

Jullie zijn toch wel actief bezig ondanks de warmte. Leuk om al die plaatsjes af te gaan. Lopend of over het water. En markten zijn nooit verkeerd.
Veel plezier als jullie vrijdag gaan varen op het meer.

Gina

In en op het water is met zulke temperaturen altijd het lekkerst.
Met de boot naar Sirmione is ook altijd leuk. De kaart van Europa op het NOS zag er aardig
oranje/rood gekleurd uit. Hier in NL is het ook alles behalve koud (leve de airco). Lijkt me
een mooi gezicht en heerlijk verkoelend om met zonsondergang te zwemmen met z'n allen.

Piet en Hanna

Zo ... dat klinkt echt goed zeg! Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. ?
We hebben vandaag een klein beetje meegedaan met het warme weer. Gelukkig is dat morgen al weer voorbij en is de temperatuur weer normaal . ?
Veel wandelen en sporten lieve zus... knap hoor. Super trots op jou!
Nou, veel plezier nog met jullie relax dag en wat een goed vooruitzicht om vrijdag lekker te varen. Veel plezier alvast. ?