Derijntjes.reismee.nl

Dag 5 en 6 van onze zomervakantie

Italie.

Gisteren aangekomen op de camping la rocca tussen bardolino en garda. De camping is anders dan we waren gewend. Normaal gesproken vertoeven we op grote campings waar het voor 95% Nederlands is. Maar dit jaar hadden we wat later geboekt en zijn we uiteindelijk hier terecht gekomen. Gemoedelijke camping met veel nationaliteiten. Wel kleine plekjes dus het is wat proppen met een camper en een tentje. Helaas ook geen schaduwplekje maar onze luifel en zonnedoek fungeren prima. Het was in Zwitserland lekker weer en warm maar hier is het toch andere koek. Het lijkt wel alsof ik een lekke koppakking heb of opvliegers haha, ik blijf zweten. De camping ligt direct aan het Gardameer met een boulevard waar we rechts naar Garda (1 km) en links naar bardolino (1,5 km) kunnen lopen of fietsen.
op zich wel te doen, gisterenavond zijn we naar garda gelopen om bello uit te laten. Maar met de brandende zon is dat toch iets te inspannend. De camping heeft een lekker zwembad met uitzicht op het meer. En een heuse sportschool. Tja leuk hoor dat desie een vriendje heeft die sportfanaat is en er ook zelf door aangestoken is. Dus vanmorgen heb ik braaf met dochter gesport. Werkelijk de kilo’s vlogen eraf. Ik vrees dat ik dit vaker zal doen deze vakantie. Voordeel is wel dat ik als tante Sidonia thuiskom haha. Vandaag voor de rest een luierdagje met zwembad en meer. Uiteraard het subboard weer uitgeprobeerd. Ik probeerde te staan, wat bij zoveel anderen zo makkelijk gaat en lijkt. Ik denk dat ons board toch niet goed is, want het lukt mij niet om erop te blijven staan. Ik zal jullie besparen op welke manier ik er weer opgeklommen ben. Vanavond bbq en dan zit deze dag er weer op. Misschien morgenvroeg naar garda voor de markt. Tot over een paar dagen lieve volgers.

Reacties

Reacties

Gina

Klinkt leuk, Jacq. Sporten is niet verkeerd, je hebt er nu lekker de tijd voor en daarna een duik in het zwembad. 'k Ben benieuwd of Garda ook een leuke plaats is. Markjes zijn altijd zoo leukkk in Italië !
Lekker slenteren en neuzen met een gelati in de hand. En succes met het blijven staan op de subboard (we worden tenslotte helaas ook een dagje ouder).

Piet en Hanna

Wat leuk dat je zo centraal ligt tussen 2 leuke plaatsen in. Lijkt ons gezellig om daar in de avond te flaneren op de boulevard.
Altijd leuk om rond te lopen op de markt, zeker in het buitenland. Veel plezier alvast.
Tante Sidonia? Ga je dan ook je haar blonderen nu je zoveel bent afgevallen. Haha
Nou, genieten hoor om zo met jullie mee te reizen. We kijken al weer uit naar het volgende verhaal. ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!