Derijntjes.reismee.nl

Dag 4 van de zomervakantie

Dagje Luzern.

Vandaag een stopdag. Het is heerlijk weer en we kunnen lkr buiten ontbijten.

Wat blijft het toch indrukwekkend om bij het opstaan die prachtige bergen te zien tegen een strakblauwe lucht. We nemen de bus die vlakbij de camping vertrekt en binnen 15 minuten zijn we in het centrum van Luzern. We zijn hier al vaker geweest maar het blijft leuk. Dit is nu zo’n stad waar we vroeger alleen voorbij zoefden maar sinds we een camper hebben er ook stoppen. Het is alleen jammer dat Zwitserland zo duur is. Dees zag iets leuks waar zo’n prijskaartje aanhing met prijzen uit verschillende landen. Bij nederland stond €26,95 en bij Zwitserland stond 42 zwitserse francs. Dit terwijl de koers haast hetzelfde is. Bizar. Dees moet maar even wachten totdat we weer in nederland zijn. We zijn uiteraard over de Kapellbrucke gelopen, dat is een grote houten overdekte voetgangers brug.
‘s middags ook nog even ter afsluiting maar het meer. Al met al een heerlijke ontspannen dag. Morgen weer een stuk rijden naar de camping in Italie. Ben benieuwd of we veel file hebben bij de Gotthard tunnel. Dag lieve volgers.

Piet en Hanna

Fijn weer een ontspannen vakantiedag. We krijgen spontaan zin om er naar toe te rijden en net als jullie te genieten van de prachtige natuur. Alleen jammer dat Zwitserland zo duur is.
Een goede en veilige reis naar jullie camping in Italië. We zijn reuze benieuwd naar jullie plek. ?

Corry

Op naar Italië dan maar.
Daar hebben ze weer euro ‘s en is alles minder duur.
Ik zou zeggen: sla je slag.
Arrivederci