Derijntjes.reismee.nl

Dag 13 tm 15 woensdag tm vrijdag

Wat leuk om zo van mijn familie en vrienden de reacties te lezen. Bijna net alsof jullie gezellig met ons meezijn. Het plaatsen van de foto's lukt helaas niet dus jullie moeten het alleen met onze verhalen doen.

Woensdag:

Gisteren hebben nummer 4 en 6 gekookt, althans brain kreeg kookles van denise. Wat een verwennerij zeg. We heerlijk om zo helemaal niets te hoeven te doen ( behalve kopen en betalen haha). Vandaag gaan we naar het waterpark. Vanaf het eerste moment liep ik mij al te ergeren. Wat een inefficiente organisatie zeg. Zogenaamd voor de veiligheid mag iemand pas weer glijden als degene die voor hem is helemaal uit het water is. Effect: rijen waar de efteling niets is vergeleken. En dat voor een zwembad met wat meer allure.mijn handen jeuken om hier wat nederlandse efficiency in aan te brengen. En een werkgelegenheid houden ze in stand. Er staan me toch veel italianen in het bad!! Nou.. die raken echt niet overspannen. Als ik de leiding had zou ik het wel weten. Omdat we niet allemaal in de auto passen rijdt manlief twee keer. Eerst de vrouwen, daarna de mannen. We proberen een boot te huren voor morgen, de laatste dag van de jongens. Dan hebben ze nog een leuk actief verzetje. Want zo een hele dag op de camping wordt voor hun toch wel wat saai. Jammer genoeg was er geen bootje meer over voor morgen. De meisjes gaan alvast in een rij staan van een glijbaan. Ik overdrijf niet...ze hebben er meer dan 3 kwartier over gedaan in een snikhete zon. Alsof dat zo veilig is!!! Enfin...ze hebben wel zeker 1 minuut plezier, dus daar moeten ze wel wat voor overhebben. 'S avonds gasn nummertje 5 en 6 koken. Ze toveren een heerlijke sandwich met ei en heleboel bijgerechten op tafel, ik zou eraan kunnen wennen.

Donderdag

De laatste dag van de jongens. Ze hebben helemaal nergens zin in en willen liever op de camping blijven. Het weer is omgeslagen en het begint zowaar te druppelen en te onweren. Heerlijk!! Man en ik gaan met nummer 4 naar lucca. Nu is het gelukkig beter te doen vanwege het weer. Er ligt veel marmer op de pleinen in lucca en dat in combinatie met de regen maakt het ....spekglad. Ik huppel enthousiast naar het plein voor een romantische foto, en coordat ik het weet lig ik languit op het plein. Au au au. Ik kijk voorzichtig om mij heen in de hoop dat niemand het gezien heeft. Jammer. Een man naast mij begint zelfs mij uit te lachen. Ik sta op en doe alsof ik helemaal geen pijn hebt. Manlief helpt mij ook niet om te zeggen dat het niet slim is om die plastice teenslippers met regen aan te doen. Goh!! Lucca is heel leuk, heel veel pleinen en een stadsmuur die om heel de stad loopt (4,5 km). Je kan daar heel gezellig overheen lopen of fietsen.

Gezellige dag, alleen jammer dat we maar met zo'n klein groepje waren, 3 kids zijn op de camping gebleven.

Vrijdag

Tja.. vroeg opstaan want de jongens gaan weer naar huis. Het was echt een heel gezellige week. Ik was klaarblijkelijk zo van streek, dus toen rick vroeg " ma waar zijn mijn lenzen" dacht ik verschrikt " oei was het lenzendoosje dan toch niet leeg die ik net omgespoeld heb". Gelukkig heeft hij ook nog een bril. Dus weer naar pisa  het is amper 2 uur vliegen. De meiden willen ook nog naar pisa, dus in de middag rijden we er weer naar toe. We moeten natuurlijk wel de geijkte foto's maken. Was heel gezellig en aangezien het goed was afgekoeld was het prima vertoeven. Dees gaat vanavond voor het eerst in een tentje slapen, dus ze neemt de plek in van haar broer.

ma en pa

Leuk om je verhalen te lezen en de foto's. Gelukkig heb je niets overgehouden van de val. Voorzichtig hoor en de man die jou uitlacht vind ik een nare man.

Corry

Sorry hoor maar het is ook komisch zoals jij het beschrijft:)
Dat natte marmer is net zo gevaarlijk als ijzel.
Nu moet je zeker weer meer zelf in de keuken aan de slag, jammer.
Fijne dagen nog.

Piet en Hanna

Hahaha......wij vinden die man die jou heeft uitgelachen ook heel naar. Gelukkig heb je jezelf niet verwond.
Echt super leuk om je verhalen zo te lezen en te merken dat het zo gezellig is. Daardoor hebben wij ook een beetje vakantie. Geniet nog lekker van de paar dagen op de camping. En dan lekker naar huis, want we missen jullie heel erg. xx
Ps wel voorzichtig zijn met jouw eigen contactlenzen he. Haha

Ruud van der Kind

Lucca is idd een leuke stad. Ook nog op 1 van de torens geweest?

Laat een reactie achter op deze verhaal!